- Spørsmål og svar/
- Billettkjøp/
- Kjøpet ble brutt og nettbanken viser at beløpet ble trukket
Kjøpet ble brutt og nettbanken viser at beløpet ble trukket
Sist oppdatert: ett år siden
Det som gjerne skjer hvis et billettkjøp blir avbrutt er at betalingen kun blir reservert. Transaksjonen vises på «siste transaksjoner» eller «transaksjonshistorikk» i nettbanken – på bankutskriften vil den imidlertid stå som «reservert» av banken, men er ikke trukket. Du vil ikke motta noen billettbekreftelse ettersom kjøpet ikke har gått gjennom til oss – og du må forsøke igjen. Er beløpet reservert vil det etter noen dager tilbakeføres din konto automatisk via banken din.
Er du fortsatt i tvil om du er trukket; send en mail til [email protected] og oppgi de seks første og 4 siste siffer (av i alt 16 siffer) i bankkortnummeret du har brukt til å betale transaksjonene med, så skal vi sjekke dine banktrekk nærmere.